adana veteriner

Güzel bir arkadaşlığın başlangıcı için tebrikler 🙂

Köpek sevgisi ve köpeğin sahibine duyduğu sevgi dünyadaki en büyük şeylerden biridir. İşte birlikte harika bir başlangıç ​​yapmayla ilgili en iyi ipuçları.
Çoğu insan, veteriner hekimliğindeki inanılmaz gelişmelerden yararlanmak ister, ancak bazıları bunu karşılayamaz.
 Aşıların sıklığı söz konusu olduğunda herkese uyan tek bir öneri yoktur. Yaşamın ilk iki ila dört ayı boyunca köpek yavrusu aşılamalarından ve bir yılda bir takviye dozundan sonra, temel aşıların (distemper, adenovirüs, parvovirüs, parainfluenza ve kuduz) – her köpek için önerilenler – minimum üç bağışıklık sağlaması beklenir. Tavsiye edilebilecek veya daha sık ihtiyaç duyulabilecek grip gibi “temel” olmayan aşılar hakkında veterinerinizle konuşun.
Kazaları önlemek köpeğinizi kurtarır ve para tasarrufu sağlar. Meraklı yavru köpeğinizi 1 numaralı zehirlenme tehlikesinden korumak için, insan ve evcil hayvan reçetelerinin yanı sıra reçetesiz satılan ürünleri güvenli bir şekilde kilit altında tutun.
Köpeğinizin veterinere gitmekten nefret etmesi gerekmiyor. Veteriner hekiminizle erken deneyimleri hoş tutmak için çalışırsanız , örneğin personelin yavrularınıza her ziyarette kandırması ve ikram etmesi gibi, köpeğiniz kliniği ziyaret etmeyi dört gözle bekleyecektir.
Köpeğinizi kısa sürede değiştirmeden bakım maliyetinden tasarruf edebilirsiniz. Kalça displazisi veya osteoartrit gibi eklem hastalıklarının gelişimini önlemeye yardımcı olmak için reçeteli ilaçlar için alışveriş yapın, toplu olarak satın alın ve köpeğinizi fit tutun.